Modell.

För ca en vecka sen tog jag porträtt bilder på Jocke och igår kom jag att tänka på att Sanna är rejält duktig på att redigera bilder. Jag skickade henne några bilder och resultatet blev jätte bra! Idag berätta jag för Jocke om detta och han ville genast följa med hem och få bilderna. Väl hemma kom jag på att han hade sin mp3 spelare här (som jag haft i ca 3 år) och då kunde han lika gärna ta den eftersom han inte har något att lyssna på musik i. Han blev jätte glad över detta och när han såg bilderna blev han helt paf :) Han ville genast skicka mer bilder till Sanna och så snäll som hon är rediger hon dem med. Nu har Jocke dragit hem med 5 snygga bilder och fler ska han få ^^
Han fällde en rätt så passande kommentar när han kolla på före och efter bilderna.

-Fan va ful man ser ut när man kollar på före bilderna! Är jag ful?

Hahaha! Sådär tänkte jag med när jag fick bilder av Sanna och jämförde, hon är så jäkla bra på det hon gör den bruden!

jocke

Joakim

omgjord

Ser ut som en jäkla modell den jäveln :P

 

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0