Ny design.

Ja som ni ser har min blogg fått en helt nytt utseende :) Denna design gjorde Sanna åt mig. Sa att hon skulle överaska mig och snacka om att hon gjorde det. Trodde verkligen att man skulle få en röd eller svart färg :P Lila var den sista färg jag trodde det skulle vara, men det vart AS NICE! Vad tycker ni? 

Tack så himla mycket gumman!


Aja nu till lite mer vardagliga ting.

-Jag har as mkt i skolan känns det som :/

-vår data ska tillbaka till volvo snart och då kommer jag inte kunna blogga, läsa bloggar osv. Ska tjata på mamma att vi måste skaffa en ny snarast!

- Jag är himlans glad för att jag ska få lite nya filmer som Last house on the left, Paranormal activity, bruno och En natt på museet 2. Yeey!

-Jag är uber trött eftersom min älskade hund väckte mig kvart över 4 för att hon ville gå ut och klämma en korv. Sedan var hon jätte pigg och då blev jag det, så jag somna väl inte fören 6 igen.

 

Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Sanna

Ingen orsak babe. :)

2009-11-03 @ 23:02:40
Postat av: malin berglöv

skit läcker design :)

2009-11-04 @ 19:32:34
URL: http://pamaalni.blogspot.com
Postat av: Sasha

snygg header erika! :) pusss

2011-04-29 @ 17:26:01
URL: http://sachas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0