Imorgon :)

Idag har det varit en händelselös dag, har endast läst ut en bok och kollat på tv. Imorgon däremot blir det helt andra bullar för då ska vi skjutsa hem Jimmy och Amanda. Samtidigt som vi är i Linköping ska mamma och jag passa på att shoppa. Något jag behöver shoppa är kläder, mest vinter kläder som jacka och sådant.För att ha råd med allt ska mamma köpa jacka, skor ,vantar, mössa och halsduk :P Sånt som man verkligen behöver när vintern kommer. Jag ska köpa "vanliga" kläder som linnen, tjock tröjor och leggins. Fast med mitt sudiebidrag kommer man inte långt. Det blir typ 3 linnen, 2 tjock tröjor och 2 leggins och det är om man snålar :/

Måste spara pengar till på Lördag också, för då ska jag sova hos Sanna :) Vi har planerat att hyra några skräckfilmer och de vi planerat att hyra hittills är The last house on the left, Obsessed och The strangers.. Scary ;)

Måste gå på bio också, Paranormal activity :D Både Sanna och Jocke har lovat mig så jag behöver iaf inte gå ensam. Skulle antagligen dött då. Eftersom filmen anses vara den äckligaste i världen. Människor har svimmat och spytt osv.

Nu ska jag kolla på min bästa väns bröllop sedan blir det sängen eftersom man måste vara utvilad :P Jag sov till 11 idag och imorgon ska jag upp halv 8..Fy fasiken!

Puss och kram


:) 

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0