Jolina

Igår var jag med Mita till stallet och hälsade på Torkel, kanske sista gången jag ser honom för det är ju en kille som ska komma och kolla på honom på Måndag. Kommer faktist sakna honom fastän han var så knäpp :P  Sov hos Mita eftersom jag skulle se till Jolina. Var en jobbig natt, först vakna man av att Jolina rörde sig hit och dit, sedan gick Mita upp vid 5 och då hoppa Jolina ner på golvet med en duns så man flög upp. Vid 9 skulle man upp och gå med henne första gången.. men vid halv 8 känner man en tass i ansiktet och jag vänder mig om och låtsas inte bry mig men då känner man en kall nos på kinden och sedan får man ett skall i örat. Det var bara att kliva upp och gå ut med henne sedan förflöt dagen rätt så snabbt. Innan Jocke kom hem tog jag ner henne till parken och kasta boll, det var härligt. Nu har man nyss badat och sitter o kollar lite olika bloggar och väntar på att favorit programmet ska börja, Criminal minds ;) 

Hittade en jätte sorglig men vacker blogg som handlar om en kvinna som var gravid med två flickor, men dem föddes för tidigt och dog. Nu efter några år har hon fått en lillebror till de döda döttrarna. Såå himla sorglig blogg eftersom hon skriver och uttrycker sig så bra att man verkligen kan känna hennes smärta efter döttrarna men gjädjen över sonen. Finns en speciell kategori (Förlossningen med flickorna) som handlar om hur hon beskriver födseln av de dödfödda döttrarna.

http://mammamelissa.blogg.se

Nu ska jag kolla på CM och sedan ska jag kolla på Upp och sen blir det sooova.

Imorgon blir det krogen kanske, hoppas!!

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh, ja den var härlig och ledsam samtidigt.

2009-10-09 @ 16:56:04
URL: http://karisannelie.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0