Krogrunda igår :)

Fan vilken rolig kväll jag hade igår! Tack Molle, Ante och gänget för att ni är som ni är :) Ni är bäst<3

Började med att göra iordning oss hos Molles pappa och att äta Mc donalds sedan åkte vi till en förfest.
Efter 20 min på förfesten började vissa av oss gå till Lilla krog. När vi väl kom fram hade en massa sackat efter så det var bara jag,Molle och Anders. Vi tog lite alkohol och satte oss vid favorit bordet och 15 min senare kommer resten av gänget. Vi dricker och har kul sedan börjar folk tycka det är tråkigt och vi börjar röra oss till Statt, men det var stängt så vi försökte komma in på Harrys men det var 23 års gräns så det var bara att vända om. Sedan bestämmer vi oss för att gå till San Marino och oj vad kul vi hade det där :) Vi drack lakrits shots i stora lass och sedan bestämde Jag, Molle, Ante och Emil att sjunga kareoke. Vi valde låt till killarna och dem valde till oss.
Vi valde Hönan Agda till grabbarna och det var skit kul, Emil hade inte ens micken på och Ante sluddra fram orden men på slutet tog dem i :P Sedan var det Molles och min tur och de snälla jävlarna (ironii) hade valt Magnus uggla som jag inte visste hur den gick, Nitar och läder x) Men det gick bra och vi fick tillochmed applåder, fast det kanske var för att vi sluta sjunga, haha! Sedan drog Ante och dem hem ;( Men Molle och jag stanna kvar, men efter 20 min så insåg vi att det bara var boring utan Ante och dem så vi drog oss hemåt.

Idag mår man som man förjänar efter 5 lakrits shots, 2 likör med mjölk, 5 cider och lite provsmakning från de andra, som whiskey, öl, öl med sprite och några andra drinkar. Blev bakis mat på morgonen i form av en fet hamburgare från mc donalds. Har nog aldrig suttit lika fint förr xP

Nu ska jag vattna blommor (Jippie!) och kolla på upp. Men först en cigg på det!

Kom att tänka på en låt i förrgår som jag inte hade hört på vääääldigt länge så nu sitter jag och spelar den hela tiden, så jäkla bra ju! Man kan inget annat än att älska den rösten ^^

http://www.youtube.com/watch?v=FxseJS8myrw

 

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0