Long time.

Ujujuj det var rätt längesen man skrev nu och jag vet knappt vad jag gjort denna vecka.

Sov iallfall hos Molle i Fredags, det var mysigt. Först var vi och hälsade på Sebbe som fyllt 17 och hade fest. Vi var där i ungefär 20 min sen drog vi. Dödare fest vet jag inte ens om jag vart på, sorry Sebbe :P
Efter festen myste vi ner oss i soffan med cola, snacks och monster vs aliens. Efter det myste vi ner oss i sängen ist och kollade på Upp (älskar hundarna). På lördagen var jag trött som ett as och därför gjorde jag nada.

Igår var jag med Sanna och tog lite foton vid spångarna ( jag vet att det uttalas med ä, men struntsamma, vi tog med oss Thea och Jolina så de skulle få lite motion. Thea var en tråkmåns och ville knappt vara med på kort medan Jolina älskade det :P

Idag hade vi religions prov, skrev ner på ett papper vad jag skulle kunna osv sedan satt jag på den 30 min långa bussfärden till skolan och läste på. 
Skrev 3 sidor och det känns super.



Några bilder vi tog igår

Jolina

Jolina / Grisen

Jolina och Thea

Grisen och Fisen ;D

Igen :)

Jolina igen :)

Yeah!

Sanna :D<3

Jolina

Jolina töntar sig och Sanna tittar på.

Thea<3

Och sen en bild på Thea som jag tog för några veckor sen. Haha ^^


Puss och kram


 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det var kul, ska definitivt göras om. :) <3

2009-10-19 @ 21:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0