Trööött!

Var i skolan tills klockan 8 idag, det kändes hårt fastän man bara satt där och prata med folket runtomkring.
Molle och jag har UF företag tillsammans och heter Hälsochicks :) Vi säljer Herbalife och det verkar faktist vara en massa folk som är intresserade över detta. Först var jag skeptisk på att sälja Herbalife eftersom det är så "dyrt", men tänker man efter är det inte så dyrt. Jag älskar Herbalifes bars (chockladkakor), det är något av det goaste jag ätit och för 200 kr får man 14 bars att snaska i sig och då kunna skippa ett mål mat varje gång man äter en o få de proteiner man endå behöver. Nutrilettas äckel kakor kostar ju mer än 20 kr för EN endaste så det är fan billigar med Herbalife.
Ne ne nog snackat om det..

Kom hem vid 10 över 8 typ och då var det bara att hoppa i badet och sminka av sig. Efter badet satte jag mig vid datan och letade efter en låt vi har på dansen som jag ääälskar. Det är typ någon slags folkdans låter det som fast med rock :P Ett svenskt circus band som bildar egna ord så det låter som Ukrainska, love it!
Letade som en tok iaf och hittade inget på varken youtube eller google. Då gick jag in på Spotify med väldigt låga förväntningar eftersom de inte ens har Björn Rosenström ;S Men jag hittade den!?!

Urga-Dema banka<33 Bara gå in på spotify (om ni har) och lyssna, skriv vad ni tyckte sedan ^^

Nu håller mina ögon på att stänga sig själva, ett tydligt tecken på att jag borde gå och lägga mig :P


Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0