Bröllop!!

Imorgon är sista skoldagen för denna vecka, för på Torsdag har man inga lektioner och på Fredag är det studiedag :D! I helgen har man lite planerat och det har jag haft ganska länge. Min älskade faster ska gifta sig med sin Niklas^^ Det kommer typ.. vad sa hon nu..130 pers, jäkla kändisbröllop ju ;) Vi ska vara i mellösagården efter bröllopet så jag hoppas jag stöter på Molle och Tompa (de bor superduper nära) eftersom man vill prata av sig lite med kompisar också.

Nu ska jag kolla på monster vs aliens (BÄÄST) igen och sedan måste jag sooova eftersom det är skolfoto imorgon. Men jag blir så pissed of på att skolan tagit bort spexfoto, förra året var det sista året man fick göra det på PW, detta var något jag verkligen ville göra. Vart förbannad som fan när jag fick höra detta och det är jag nu också :@ Dem tar säkert bort allt jäkla kul detta år..jag som var så glad innan..Bajs alltså!!

Puss o kram!

Så här känner jag mig nu!
hehehehe

Kommentarer
Postat av: Annelie

Oj, haha, jag fatta fel först,. trodde det var Mita som skulle gifta sig, osså tänkte jag "jääävlar har jag missat att hon har ny kille och att hon ska gifta sig?? o vaffö är inte jag bjuden om det nu är SÅ många andra bjudna?!!" sen läste jag igen :-D hihi.

ha så skoj, bröllop brukar va så mysiga :-D

2009-09-24 @ 16:27:23
URL: http://karisannelie.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0