WTF??

När mamma kom hem idag från jobbet så började vi småprata lite och då berättar hon att vi ska få en ny affär nere vid lagret och det är fan inte vilken affär som helst!! skoaffären SCORETT ska byggas upp här :O Jag vart riktigt chockad eftersom det är en jätte känd affär och men en massa snygga skor, fast dyra då.
Det var i en Scorett affär jag köpte mina nitskor från Bianco. Jag kommer nog finnas där nere rätt så mkt när det öppnar...Slurp! Affären kommer öppnas efter juletid någon gång ^^

Undrar vad som kommer härnäst? H&M, Gina, Cubus, Waynes och Donken kanske??

Från samhälle till värsta staden typ.. hahaha.

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Annelie

men guuud är det sant?! va sjukt! haha :-D måste jag ju dit!

2009-10-09 @ 16:54:36
URL: http://karisannelie.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0